2013年5月25日 星期六

Bridge Over Troubled Water

 Bridge Over Troubled Water

When you're weary
feeling small
When tears are in your eyes
I will dry them all
I'm on your side
when times get rough
And friends just can't be found
Like a bridge over troubled water
I will lay me down
Like a bridge over troubled water
I will lay me down

When you're down and out
When you're on the street
When evening falls so hard
I will comfort you
I'll take your part
When darkness comes
and pain is all around
Like a bridge over troubled water
I will ease your mind
Like a bridge over troubled water
I will ease your mind

Sail on silvergirl, sail on by
silvergirl 是船名)
Your time has come to shine
All your dreams are on their way
See how they shine
If you need a friend
I'm sailing right behind
Like a bridge over troubled water
I will ease your mind
Like a bridge over troubled water
I will ease your mind
惡水上的大橋

當你疲憊
感到渺小
當淚水在你的眼中
我將擦乾
我就在你身旁
當遇事不順
且找不到朋友們
像一座橫越在惡水上的橋樑
我將躺下
像一座橫越在惡水上的橋樑
我將躺下

當你心情低落且無依時
當你流落街頭
當夜暮低垂 且心情沈重時
我會安慰你
我也會為你分擔
當黑暗來臨
且傷痛圍繞
像一座橫越在惡水上的橋樑
我會撫慰你的心靈
像一座橫越在惡水上的橋樑
我會撫慰你的心靈


揚帆吧 純潔的女孩,航行吧
你發亮的時光即將到來
你的所有的夢想都正在進行中
看它們多麼閃亮
如果你需要一位朋友
我就航行在後方
像一座橫越在惡水上的橋樑
我會撫慰你的心靈
像一座橫越在惡水上的橋樑
我會撫慰你的心靈

http://www.dailymotion.com/video/x2dilb_bridge-over-troubled-water_music


練唱 :  http://youtu.be/GsdHDuLyE78


沒有留言:

張貼留言